دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

رنگ نارنجی از نقشه کرونایی خراسان رضوی رخت بربست (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۵۵۳۱
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
رنگ نارنجی از نقشه کرونایی خراسان رضوی رخت بربست (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱)
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونایی در استان خراسان رضوی به صفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی افزود: بیستم اسفندماه امسال سه شهرستان استان شامل سبزوار، ششتمد و کاشمر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشتند که با تغییر وضعیت این مناطق به شرایط زرد کرونایی، اکنون شمار شهر‌های نارنجی استان به صفر رسیده است.

وی در عین حال با اشاره به افزایش شمار شهرستان‌های درگیر با وضعیت زرد کرونایی استان از ۱۷ به ۲۲ شهرستان، ادامه داد: هم اکنون مشهد و ۲۱ شهرستان دیگر خراسان رضوی، در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته‌اند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون به جز ۱۱ شهرستان استان شامل داورزن، خوشاب، فیروزه، طرقبه شاندیز، کوهسرخ، بجستان، زاوه، باخرز، تایباد، تربت جام و صالح آباد که در شرایط آبی کرونایی قرار دارند، دیگر شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

پهلوان افزود: هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

وی ادامه داد: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامد‌های آن جلوگیری شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۰۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۵ هزار و ۳۶ تن رسیده است.

تا کنون هفت میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۵۰۳ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۸۵ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۶۴۷ دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۴۳ دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۷۵ دُز رسیده است.

هم اینک ۱۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

رنگ نارنجی از نقشه کرونایی خراسان رضوی رخت بربست (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱)

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->